מחשבון משכנתא מזרחי טפחות

ייעוץ משכנתא נכון!חסכון רב בכסף!

מחשבון משכנתא מזרחי טפחותמחשבון משכנתא מזרחי טפחות

מחשבוני משכנתא הם פתרונות ממוחשבים, המיועדים לסייע לנו לקבל תשובות על שאלות שמטרידות אותנו לבי נטילת הלוואת משכנתא ולגבי ההלוואה הספציפית שנכונה לנו וישנן לא מעט שאלות מטרידות כאלה. יחד עם זאת, מחשבון משכנתא ובכלל זה גם מחשבון משכנתא מזרחי טפחות, אינו מיועד לתת לכם את הסכום המדויק והסופי שיהיה עליכם לשלם לפירעון ההלוואה, את גובה המשכנתא שתוכלו לקחת או את ההחזר החודשי שיהיה עליכם לשלם בכל חודש לאורך כל תקופת ההלוואה. את הנתונים המדויקים הסופיים תוכלו לקבל רק לאחר שתשבו עם יועץ השקעות בבנק, שיבחן את הרקע הכלכלי שלכם ועוד שורה של פרמטרים על פיהם ייקבעו הנתונים הסופיים.

 

מחשבון משכנתא – למה הוא נועד?

מחשבון משכנתא הוא כלי, שמיועד לסייע לכם להבין, פחות או יותר, מול מה אתם עומדים כשאתם מתעניינים בנטילת הלוואת משכנתא. שאלות שיכולות להטריד אתכם במיוחד בשלב הראשוני בו אתם נמצאים יכולות לכלול: מה יהיה גובה ההחזר החודשי שיהיה עליכם לשלם בכל חודש לאורך תקופת ההחזר, מהי תקופת ההחזר האידיאלית מבחינתכם בהתאם ליכולת הכלכלית שלכם ולגובה ההלוואה הנדרשת לכם? האם אתם בכלל יכולים לקחת הלוואה והאם יש קונסטלציה כלשהי שבה אתם יכולים לעמוד בהחזר החודשי? האם יש לכם את ההון העצמי הנדרש כדי לקבל משכנתא וכמה הון עצמי אכן נדרש? מהו מחיר הדירה שאתם יכולים להתחייב אליו בהתאם לגובה ההלוואה שאתם יכולים לקבל?

מחשבון משכנתא מזרחי טפחות לא יכול לענות לכם על כל השאלות הללו בצורה מדויקת, אבל הוא יכול בהחלט לתת לכם תמונה משקפת של מצבכם ולכל הפחות, לתת לכם טווח מציאות שבתוכו אתם יכולים להתחיל לפתח את הציפיות שלכם. הנתונים הסופיים יתקבלו כאמור רק לאחר שתשבו עם הבנק, תציגו בפניו את כל המסמכים הנדרשים ולאחר שהבנק יעשה את כל הבדיקות הנדרשות מבחינתו ויגדיר את התנאים הסופיים של ההלוואה, כמובן יחד איתכם.

סוגים שונים של מחשבוני משכנתא

אם תבחנו מחשבוני משכנתא באינטרנט, תוכלו לגלות שישנם שני סוגים של מחשבונים: מחשבונים שדורשים מכם לגלות את כל ההיסטוריה וההווה הכלכליים שלכם ואפילו את הפרטים האישיים שלכם ומחשבונים שבהם תוכלו להשתמש בצורה אנונימית לחלוטין. הסוג הראשון של המחשבונים מתיימר להציג לכם חישוב יסודי ומדויק יותר מכל מחשבון אחר, אלא שלא כך מתנהלים הדברים. הנתונים שאותם תספקו למחשבון כזה יחשפו אתכם כנראה לאינספור פניות טלמרקטינג, אבל כנראה לא יסייעו לכם בדבר לטובת קבלת תוצאות מדויקות יותר.

ככלל, מחשבוני משכנתא שמבקשים פרטים מדויקים ומפורטים באופן מקוון, עושים זאת למטרות שיווק ובניית בסיס לקוחות בלבד. אתם יכולים למלא את כל הנתונים שהמחשבונים הללו מבקשים ולקבל הערכה מספרית לגבי ההחזר החודשי שתשלמו וכל יתר הפרטים הנדרשים, רק כדי לגלות שאחרי שתסגרו את ההלוואה בפועל מול בנק משכנתאות, הנתונים יהיו לגמרי שונים. מהסיבה הזאת, אין שום סיבה להשתמש במחשבונים אלה. מחשבון משכנתא מזרחי טפחות למשל, מיועד רק לתת לכם תמונה כללית, שאותה תוכלו לקבל בצורה אנונימית לחלוטין, בלי להכניס אף פרט.

 

מחשבון משכנתא מזרחי טפחות – איך זה עובד?

ובכן, ישנם מספר פרמטרים מרכזיים שמשפיעים על תנאי הלוואת משכנתא ומחשבון המשכנתא של בנק מזרחי טפחות מתמקד בדיוק בתנאים אלה. במסגרת השימוש במחשבון, יהיה עליכם לעשות את הפעולות הבאות:

  1. תחילה, עליכם לבחור את מטרת ההלוואה – קניית דירה ראשונה, קניית דירה להשקעה או החלפת דירה. כל אפשרות כזאת גוזרת רמות סיכון שונות של ההלוואה בהתאם לנתונים אקטואריים שמחזיק הבנק ולכן כל אחת מהאפשרויות הללו, גוזרת גם עלויות שונות של ריבית ותקופות החזר אפשריות שונות.
  2. לאחר מכן יהיה עליכם להחליט האם אתם רוצים להשתמש במחשבון בכדי למצוא את סכום ההחזר החודשי שיהיה עליכם לשלם או את המחיר המקסימלי של הדירה שתוכלו לקנות באמצעות הלוואת המשכנתא.
  3. לבסוף, אם בחרתם לקבל תוצאה לגבי גובה ההחזר החודשי, יהיה עליכם להכניס את מחיר הדירה שאותה אתם רוצים לקנות, את ההון העצמי שעומד לרשותכם ואת תקופת המשכנתא שלאורכה תחזירו את ההלוואה. אם לחילופין, בחרתם לקבל תוצאה לגבי מחיר הדירה שתוכלו לקנות, יהיה עליכם להזין את ההון העצמי ואת תקופת ההחזר בלבד ומייד תקבלו את התוצאה המבוקשת.

 

מדוע מחשבונים שונים נותנים תשובות שונותמדוע מחשבונים שונים נותנים תשובות שונות?

אם בדקתם מספר מחשבוני משכנתא, תוכלו לגלות שכל מחשבון עשוי לתת לכם תוצאה מעט שונה וגם מחשבון משכנתא מזרחי טפחות יעניק לכם תשובה שונה מאחרים. הסיבה לכך היא שכל מחשבון מסתמך על מספר הנחות יסוד, שיכולות להשתנות ממחשבון למחשבון. הנוסחאות המתמטיות הן אחידות לכל המחשבונים, אבל הנחות היסוד יכולות להשתנות ממחשבון למחשבון. כך למשל, מחשבון מסוים יניח ריבית ממוצעת ספציפית, בעוד אחר יניח ריבית אחרת. מחשבון אחר, יכול בכלל לבקש מכם להזין את הריבית שאתם צפויים לשלם על המשכנתא, אם יש לכם נתון כזה. יחד עם זאת, פערים אלה בין המחשבונים לא צריכים להטריד אתכם. כפי שאמרנו כבר קודם לכן, המטרה של מחשבון משכנתא מזרחי טפחות ושל כל מחשבון משכנתא אחר היא להעניק לכם תמונה כללית לגבי מה שעומד בפניכם. הפערים בין המחשבונים השונים לא מגיעים לרמות דרמטיות כאלה, שיכולות לשנות החלטה מבחינתכם. למעשה, כאשר אתם ניגשים להשתמש במחשבון משכנתא, מכל סוג שהוא ומכל מקור שהוא, חשוב מאוד שתזכרו את האמת הפשוטה הזאת – לא מדובר בהתחייבות שנותן לכם בנק כלשהו או גורם כלשהו שמעמיד לרשותכם את המחשבון, אלא רק בכלי ראשוני, שיעניק לכם מעט יותר ודאות לגבי הצעד הגדול שאתם צפויים לבצע בחייכם.

באיזה מחשבון כדאי להשתמש?

ובכן, אם אתם רוצים להיות על הצד הבטוח, אתם בהחלט יכולים להשתמש בכל אחד מהמחשבונים שמציעים הבנקים השונים. בצורה זו, תוכלו לרכז לעצמכם את התוצאות שקיבלתם מכל מחשבון ולראות האם נוצר טווח כלשהו שסביבו אתם יכולים להרגיש יותר ודאות. יחד עם זאת, אתם לא רוצים לקבל החלטות לגבי הבנק המתאים לכם ביותר לקחת בו את המשכנתא, בהתאם לתוצאות שסיפק המחשבון שלו. כך למשל, אולי מחשבון משכנתא מזרחי טפחות יציג לכם תוצאות שהן לכאורה לא אידיאליות מבחינתכם ביחס לתוצאות שיעניקו לכם המחשבונים של הבנקים האחרים, אבל יכול להיות שאלו הן התוצאות הריאליות שבאמת עומדות מולכם. במקרה של מחשבון משכנתא מזרחי טפחות, המחשבון עצמו כבר מעמיד אותן לרשותכם ובמקרה של הבנקים האחרים, אתם תפגשו את המציאות רק לאחר שתשבו עם יועץ השקעות.

במילים אחרות, כפי שאמרנו קודם לכן, מחשבוני משכנתא הם גם כלי שיווקי שבו משתמשים הבנקים השונים ובמסגרת זו, הם בהחלט יכולים לשחק עם הנחות היסוד של המחשבון אותו הם מציעים לכם, כדי שתוכלו לקבל את הרושם שהם הכדאיים ביותר ביחס לאחרים. זה המקום לחזור ולהדגיש שהמחשבונים לא מעניקים לכם תוצאות מחייבות ואין שום התחייבות של אף בנק שבמחשבון שלו אתם משתמשים, להעניק לכם בסופו של דבר תנאים שנובעים מתוצאות המחשבון. השתמשו במחשבון כדי לקבל מעט יותר ודאות, אבל זכרו שההחלטות מתקבלות מול הבנק.

ייעוץ משכנתאות - הכל במקום אחד

ייעוץ משכנתאות - הכל במקום אחד

אנו רואים בהלוואות משכנתא הזדמנות פיננסית נהדרת ומרגשת עבור הלווים ובני משפחותיהם, ומבטיחים שעם ניטור ובקרה נאותים נוכל למקסם את הפוטנציאל שלה, ובכך לחסוך כסף רב למה שחשוב באמת – העתיד. לשם כך, החלטנו להעניק תמיכה צמודה ללקוחותינו לאורך כל תקופת החזר ההלוואה ולהחזיק בכלכלן בכיר אשר ידאג למעקב שוטף אחר התנאים המתוארים בה על בסיס שער החליפין הנוכחי ותנודות השוק הרלוונטיות. אנו מתחייבים למקסם את רווחי המסחר ולשיפור נוסף של מצבו הפיננסי של הלווה בטווח הקרוב והארוך.

אהבתם? שתפו את המאמר!

תוכן עניינים