מה חשוב שתדעו על מסלולי משכנתאות?

ייעוץ משכנתא נכון!חסכון רב בכסף!

הרגע הזה שבו אתם מבינים שלא תרצו להמשיך לשלם שכר דירה הוא רגע חשוב בחיים. ברוב המקרים זו גם נקודת המפנה, שכן אז אנשים מתחילים לחשוב ברצינות לפנות אל בנק הפועלים למשכנתאות, לברר איזה מסלולי משכנתאות קיימים ולבחור את המסלול הנכון להם. זה נשמע לכם מוכר? אתם אומנם מאוד חוששים מהצעד הזה אבל ברור לכם שאין שום ברירה אחרת? אם כך, כדאי שתדעו שאתם כנראה צודקים. לקנות דירה זו אומנם התחייבות כלכלית מאוד גדולה, אך כאשר תבדקו את הדברים מול בנק הפועלים למשכנתאות, אתם תראו שיש לא מעט אפשרויות אטרקטיביות עבורכם.

 

איזה מסלולי משכנתאות קיימים?

כאשר מדברים על מסלולי משכנתאות יש כמה דברים שחשוב לברר כמו למשל:

 

  • על איזו ריבית מדובר? האם היא קבועה או משתנה?
  • האם מדובר על מסלול שיש בו הצמדה למדד או לא?
  • האם יש אפשרות של פירעון מוקדם למשכנתא שאתם לוקחים? באיזה תנאים?
  • האם מדובר על מסלול משכנתא בסיכון סביר או גבוה מאוד?

 

יש, למשל, אפשרות לקחת מסלול של ריבית קבועה לא צמודה אך יש גם מסלולי משכנתאות אחרים כמו מסלול ריבית משתנה לא צמודה. יש אפילו אופציה של מסלולי משכנתאות שהם למעשה מסלולי מט"ח, בין אם זה דולר, אירו או ין יפני.

 

האם אתם צריכים ייעוץ בבחירת המסלול הנכון?

בין אם אתם חושבים לפנות אל בנק הפועלים למשכנתאות ובין אם הכתובת שאליה אתם פונים היא אחרת, אתם חייבים לדעת כמה דברים בנושא. צאו מנקודת הנחה שבפגישה שלכם בבנק אתם תשבו מול מישהו שבאמת חי ונושם את התחום הזה. זה אומר שאם אתם רוצים להיראות רציניים, אתם צריכים לדעת על מה אתם מדברים. אומנם אתם לא חייבים להכיר את כל אותם מסלולי משכנתאות שקיימים, אבל אתם כן חייבים להכיר את מושגי היסוד. לכן, אם יש לכם אפשרות לפנות כמה שיותר מהר לקבלת שירותי ייעוץ בתחום הזה, למה שלא תעשו זאת? ייעוץ בכל מה שקשור למשכנתאות זה עניין משמעותי ביותר ולכן ברור מדוע רוב האנשים לא באמת יוותרו על שירות שכזה.

 

למה בעצם גם לכם כדאי לקבל ייעוץ בתחום הזה?

היום זה כבר ברור שמשכנתא לא לוקחים, אלא מתכננים. למעשה, בכלי תכנון מדויק לא תוכלו לבחור מסלול אחד מתוך מגוון רחב של מסלולי משכנתאות. כאן בדיוק נכנס לתמונה נושא הייעוץ, כי מי שמכיר את התחום הזה לעומק יוכל לייעץ לכם וכך תוכלו לחסוך לא מעט כסף. ייעוץ בכל מה שנוגע לבחירת מסלול המשכנתא הנכון לכם לוקח בחשבון נתונים שונים, כמו למשל: על כמה עומד ההון העצמי שלכם? באיזה מקצועות אתם עובדים? האם אתם שכירים או עצמאים? כמה ילדים יש לכם? והאם אתם מתכוונים להרחיב עוד את המשפחה? כמה עולה הנכס שאתם עומדים לקנות? כל הפרטים האלה נלקחים בחשבון ובהתאם להם היועצים יוכלו לעזור לכם לבחור את מסלול המשכנתא הנכון לכם.

 

האם אפשר לעבור בין מסלולי משכנתאות?

בימינו התשובה לכך כמעט תמיד היא כן. אפשר לעשות מה שנקרא מחזור משכנתא וכך להמיר את המסלול הנוכחי שלכם במסלול אחר. מה שכן, גם לגבי השאלה האם זה כדאי או לא אין למעשה תשובה אחת נכונה. כל מקרה צריך להיבדק לגופו ולכן, כאשר אתם מחפשים לכם יועצי משכנתאות, בדקו מה כולל השירות שהם מציעים. האם הם ילוו אתכם לכל אורך הדרך ויעזרו לכם להחליט האם כדאי לעשות מסלול משכנתא גם בעוד שנים? שווה לברר זאת וכך לבחור יועצים חכמים.

 

ייעוץ משכנתאות - הכל במקום אחד

ייעוץ משכנתאות - הכל במקום אחד

אנו רואים בהלוואות משכנתא הזדמנות פיננסית נהדרת ומרגשת עבור הלווים ובני משפחותיהם, ומבטיחים שעם ניטור ובקרה נאותים נוכל למקסם את הפוטנציאל שלה, ובכך לחסוך כסף רב למה שחשוב באמת – העתיד. לשם כך, החלטנו להעניק תמיכה צמודה ללקוחותינו לאורך כל תקופת החזר ההלוואה ולהחזיק בכלכלן בכיר אשר ידאג למעקב שוטף אחר התנאים המתוארים בה על בסיס שער החליפין הנוכחי ותנודות השוק הרלוונטיות. אנו מתחייבים למקסם את רווחי המסחר ולשיפור נוסף של מצבו הפיננסי של הלווה בטווח הקרוב והארוך.

אהבתם? שתפו את המאמר!

תוכן עניינים