מאיפה להשיג מספרי טלפון של עסקים וחברות

ייעוץ משכנתא נכון!חסכון רב בכסף!

פעם היינו משתמשים בספר טלפונים דפי זהב המוחזק מתחת לטלפון הקווי הביתי, וזה היה מאוד שימושי לזמנו. היום, כדי למצוא מספר טלפון אפשר להיכנס בגוגל ולחפש את שם העסק או החברה אליה אנו רוצים להגיע. אלא, שלא תמיד זה הליך מהיר כמו שזה נראה. עד שאנחנו מוצאים את האתר ספציפי ומתוכו לדלות את מספר הטלפון של הסניף הספציפי שנתן לנו שירות או שממנו אנו רוצים לקבל שירות, יכול לקחת זמן ממש כמו לדפדף בדפי זהב. למה פשוט לא להכניס את כל מספרי הטלפון של מעניקי השירותים השונים, כמו למשל שירות לקוחות טרמינל איקס, שירותי חברות הסלולר, הכבלים והאינטרנט, מוסדות ציבוריים וממשלתיים והכל במקום אחד?

 

אז תכירו – יש מקום כזה! קוראים לו שירות בקליק.

שירות בקליק הינו אתר המכיל מאות רבות של מספרי טלפון וכתובות של חברות, ארגונים, מוסדות ממשלתיים ופרטיים, עמותות, עסקים ורשתות הפועלים בארץ בפריסה כלל ארצית. האתר בנוי כך שהוא מחולק על פי קטגוריות ולשוניות והוא קל מאוד לתפעול ולהתמצאות! גם מי שלא ממש מבין איך להתעסק עם אתרי אינטרנט יוכל לשוטט שם בצורה חופשית וקלה למדי. האתר מסופק בתור שירות חינמי ויעיל במיוחד לכלל המשתמשים, תרגישו חופשי להשתמש בו!

 

איזה מידע רלוונטי אתם עשויים למצוא באתר?

אם למשל אתם רוצים לפנות אל שירות לקוחות של חברה עסקית בנוגע למוצר או שירות שאתם רוצים להתלונן או לקבל פרטים עליו, כמו למשל שירות לקוחות טרמינל איקס, זה מאוד חשוב לדעת איזה סניף אתם רוצים לפנות. רשתות וחברות מפעילות מספר סניפים ברחבי הארץ ואתם רוצים לפנות ספציפית לזה שקרוב אליכם או ממנו רכשתם כבר את השירות. זה יכול לקחת זמן להיכנס לאתר החברה וממנה לחפש ספציפית את הסניף, ולפעמים זה לא ממש מתאפשר. דרך האתר שירות בקליק אפשר בקלות למצוא את זה על פי מיקום בארץ ומספר סניף.

 

מידע רלוונטי על ארגונים וחברות

לא רק מספרי טלפון וכתובות תוכלו למצוא כאן, גם מידע רלוונטי שעשוי לעזור לכם אודות הארגון עליו אתם רוצים לברר. יש כאן למשל את רשימת המפלגות של ישראל, וכל מפלגה יש אודותיה מידע נרחב הקשור למצע שלה ופרטים חשובים נוספים. עמותות שונות העוסקות בפעילות ברחבי הארץ ואתם רוצים לדלות מידע רלוונטי לגביהן, זה כאן. מאגר של ארגונים, עמותות, שותפויות, מפלגות, לשכות ממשלתיות ועוד – הכל בלחיצת קליק פשוטה!

עוד גופים שתוכלו להיכנס ולמצוא מידע רלוונטי אודותם יהיו בין היתר מוסדות לימוד ציבוריים ואקדמיים, גני ילדים, בנקים, חברות אופנה, חברות סלולר ואינטרנט, חברות אופנה, מקומות בילוי ופנאי, חברות אשראי, חברות ביטוח, סוכנויות רכב, חנויות מוצרי חשמל ועוד.

רוצים לקבל מידע נוסף? הכנסו לאתר והתחילו לחפש את מה שאתם צריכים בקלות וביעילות!

ייעוץ משכנתאות - הכל במקום אחד

ייעוץ משכנתאות - הכל במקום אחד

אנו רואים בהלוואות משכנתא הזדמנות פיננסית נהדרת ומרגשת עבור הלווים ובני משפחותיהם, ומבטיחים שעם ניטור ובקרה נאותים נוכל למקסם את הפוטנציאל שלה, ובכך לחסוך כסף רב למה שחשוב באמת – העתיד. לשם כך, החלטנו להעניק תמיכה צמודה ללקוחותינו לאורך כל תקופת החזר ההלוואה ולהחזיק בכלכלן בכיר אשר ידאג למעקב שוטף אחר התנאים המתוארים בה על בסיס שער החליפין הנוכחי ותנודות השוק הרלוונטיות. אנו מתחייבים למקסם את רווחי המסחר ולשיפור נוסף של מצבו הפיננסי של הלווה בטווח הקרוב והארוך.

אהבתם? שתפו את המאמר!

תוכן עניינים