יועץ משכנתאות בעומר

ייעוץ משכנתא נכון!חסכון רב בכסף!

יועץ משכנתאות בעומריועץ משכנתאות בעומר

אם אתם שוקלים לרכוש דירה אתם תרצו לחסוך כל שקל בלקיחת ההלוואה. הלוואת משכנתא היא ההלוואה הגדולה ביותר שיש כיום ולאדם שמעולם לא לקח הלוואה אין את הידע הנכון כדי לבחור את מסלול החזרת ההלוואה הנכון עבורו. התפקיד של יועץ משכנתאות בעומר הוא להכיר אתכם יותר לעומק, לדעת מהי ההכנסה הקבועה שלכם ולשער בצורה יחסית את ההכנסה שלכם בשנים הקרובות. בהתאם לכך יועץ המשכנתאות בוחר עבורכם את מסלול הלוואת משכנתא הנכון ולאחר מכן ינהל מו"מ מול הבנקים לגבי גובה הריבית. 

 

יועץ משכנתאות בעומר- מה זה?

הבעיה העיקרית בתחום הזה היא שכל מי שרוצה יכול להכתיר את עצמו ליועץ משכנתאות, אין תעודה ברורה או רישיון מסודר לעסוק בתחום הזה. למרות שמדובר על תחום בעייתי מבחינת רישיון, הדבר שייקבע אם תבחרו בייעוץ משכנתאות או לא תלוי בעיקר בניסיון המוכח של בעל המקצוע, הכרת המסלולים השונים האפשריים, תכנון פיננסי נכון וידע בכלכלה. התפקיד של יועץ משכנתאות בעומר הוא להשיג עבורכם ריבית משכנתא נמוכה, אבל זה לא הדבר היחיד שעושה בעל המקצוע. בעל העסקה מציג בפניכם באופן מופשט את העסקה אליה אתם עומדים להיכנס, בין אם מדובר על נכס מאדם פרטי, מחיר למשתכן או כל רכישת נכס אחרת. יועץ משכנתאות עוזר לא רק עבור לקיחת משכנתא למגורים אלא גם להשקעות. 

קראו עוד: כמה משכנתא אפשר לקחת

יועץ משכנתאות מטעם הבנק – כדאי או לא כדאי?

הבנקים מציעים לכם להיעזר ביועץ משכנתאות מטעם הבנק, אבל אין כאן התנגשות עניינים? הבנק תמיד עובד בצורה נחמדה אבל חשוב תמיד לזכור שיועץ מטעם הבנק עובד בשביל הבנק, אתם רוצים למצוא יועץ משכנתאות שעובד בשבילכם ובודק את העסקה הכדאית ביותר עבורכם ולא עבור הבנק בו הוא עובד. גם כאשר מדובר על יועץ משכנתאות מטעם הבנק סביר להניח שנחסוך כסף בלקיחת ההלוואה, אבל לא באותו שיעור שהייתם יכולים לחסוך. בסופו של דבר הבנק רוצה לקחת מכם כמה שיותר כסף והיועץ עובד מטעמו. לכן, ייעוץ חיצוני היא הבחירה הנכונה עבור מי שרוצה לחסוך כמה שיותר כסף בלקיחת ההלוואה. 

 

כמה עולה שירות ייעוץ משכנתאות?

המחיר אותו תשלמו עבור יועץ משכנתאות בעומר משתנה ונע בין 5,000 ש"ח ועד 12,000 ש"ח. יהיו מקרים חריגים לכאן ולכאן, אבל יש דבר אחד שחשוב לשים עליו דגש, אין לעבוד עם יועץ משכנתאות שבוחר להפריש אחוזים וזה למעשה התשלום שלו וכמו כן, יועץ משכנתאות שמבטיח לכם שהוא יחסוך לכם 100,000 ש"ח דרך השירות שלו זה גם לא נכון ואף מטעה. אי אפשר לאמוד את המחיר אותו תחסכו ללא הכרות מוקדמת וללא ניהול מו"מ מול הבנקים. אלו הן הנורות האדומות שיכולות לעזור לכם לבחור נכון את בעל המקצוע איתו אתם מתכננים לעבוד. 

קראו עוד: מחשבון החזר משכנתא

החשיבות של ניסיון

כפי שכבר אמרנו, אין תעודת הסמכה או רישיון רציני שמעיד על כך שבעל המקצוע מולו אתם עומדים הוא מומחה לייעוץ משכנתאות, כל אחד יכול לעסוק בתחום הזה. לכן, הדגש הגדול שאתם רוצים לבדוק הוא הניסיון שיש לאותו בעל מקצוע. תוכלו לברר מול בעל המקצוע מול אלו אנשים הוא עבד בעבר, כמה חסך, אפילו תוכלו לבקש ליצור איתם קשר. בעל מקצוע שבטוח ביכולות שלו לא יהסס לתת לכם אפשרות ליצירת קשר מול לקוחות עבר. זכרו, היום כאשר מחירי הדירות כל כך יקרים זה הזמן ליצור קשר עם יועץ משכנתאות מנוסה כדי לחסוך כמה שיותר. 

ייעוץ משכנתאות - הכל במקום אחד

ייעוץ משכנתאות - הכל במקום אחד

אנו רואים בהלוואות משכנתא הזדמנות פיננסית נהדרת ומרגשת עבור הלווים ובני משפחותיהם, ומבטיחים שעם ניטור ובקרה נאותים נוכל למקסם את הפוטנציאל שלה, ובכך לחסוך כסף רב למה שחשוב באמת – העתיד. לשם כך, החלטנו להעניק תמיכה צמודה ללקוחותינו לאורך כל תקופת החזר ההלוואה ולהחזיק בכלכלן בכיר אשר ידאג למעקב שוטף אחר התנאים המתוארים בה על בסיס שער החליפין הנוכחי ותנודות השוק הרלוונטיות. אנו מתחייבים למקסם את רווחי המסחר ולשיפור נוסף של מצבו הפיננסי של הלווה בטווח הקרוב והארוך.

אהבתם? שתפו את המאמר!

תוכן עניינים