הקפאת משכנתא מזרחי טפחות

ייעוץ משכנתא נכון!חסכון רב בכסף!

הקפאת משכנתא מזרחי טפחותהקפאת משכנתא מזרחי טפחות

יש מצבים בהם אנשים מסוימים מגיעים למצב בו הם מתקשים לשלם את תשלומי המשכנתא בתקופה מסוימת בחייהם כגון הרחבת המשפחה, אירוע משפחתי, או תשלומים אחרים גדולים שנתקלים אליהם.

לשם כך ישנה פעולה שנקראת הקפאת משכנתא מזרחי טפחות, פעולה זו מאפרת לעצור את תשלומי המשכנתא לתקופה מסוימת שנקבעה מראש (בד"כ 3 חודשים) ובכך להקל על הלווה בתשלום התשלומים האחרים ולא להגיע למצב של תשלומים חוזרים וקנסות במשכנתא.

תהליך זה אומנם מתלווה בריביות גבוהות יותר בחודשי תשלום שלאחריו אך עדיין משתלם למי שנקלע לקשיים בתשלום החשבונות.

בנוסף, חשוב לבדוק אם בעת חתימת המשכנתא בסניף הבנק שבחרתם חתמתם על אופציה של הקפאת משכנתא, אחרת לא בטוח שהבנק יאשר אופציה כזאת.

הגבלות בתהליך הקפאת משכנתא מזרחי טפחות

משך זמן הקפאת המשכנתא בדרך כלל לא יאושר להקפאה של מעל 3 חודשים. הקפאת משכנתא לא תתאפשר בתחילת ההלוואה כלומר בחודשים הראשונים לתשלום. בנוסף לרוב הבנקים לא תתאפשר האופציה לתת ללווה אפשרות הקפאה יותר מ12 פעמים בכל תקופת ההלוואה. הקפאה לשלושה חודשים רצופים לא תתאפשר מעל ל3 פעמים בתקופת ההלוואה. בעת בקשתם להקפאת משכנתא מזרחי טפחות, תתבקשו לפרט את סיבת ההקפאה, סיבות לדוגמה: אירוע משפחתי גדול, הרחבת המשפחה, חופשת לידה, גירושין, פיטורים מהעבודה או שינויי תעסוקי שדרש הוצאות רבות, בעיות רפואיות וכו'.

דרכים לפניה לבקשת הקפאה משכנתא מזרחי טפחות

1.יש למלא טופס מקוון באתר הבנק המתאר את בקשתכם להקפאת משכנתא.

2.לגשת לסניף הבנק שלכם ושם למלא טופס ם פירוט הבקשה.

3.להתקשר לשירות הלקוחות של הבנק בו אתם נמצאים ולבקש שם.

 

הקפאת משכנתאהקפאת משכנתא

הקפאת משכנתא מזרחי טפחות היא השעיה זמנית של תשלומי המשכנתא היא אחת הדרכים שבהן יכולים בעלי בתים להימנע מעיקול.

המשכנתא היא הלוואה לטווח ארוך הדורשת תשלומים חודשיים קבועים. אם אינך יכול לבצע את התשלום שלך, אנו נעבוד עם המלווה שלך כדי להעביר את ההלוואה שלך להשעיה זמנית.

 

אם אינך יכול לבצע את תשלומי המשכנתא שלך, תוכל להשעות אותם זמנית עד שייווצר מצב כלכלי טוב יותר.

במקרה שבעל בית אינו יכול לבצע את תשלומי המשכנתא שלו כמתוכנן, הם יכולים ליצור קשר עם שירות ההלוואות שלו כדי לבקש השעיה זמנית של תשלומים אלה. במקרה זה, נותן השירות יספק ללווים מכתב שיישלח למלווה ולחברת הבעלות על מנת לוודא שלא יובאו לבית המשפט לצורך עיקול. כמה מוסדות פיננסיים וחברות משכנתאות הקפיאו לאחרונה את תשלומי ההלוואה לאחר השינויים הבלתי צפויים במשק. אנשים רבים מוצאים את עצמם נאבקים בתשלומי המשכנתא שלהם בתקופות כלכליות קשות. הסיבה לכך היא שמלווים עשויים להשעות זמנית את תשלומי המשכנתא שלך.

יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לעזור להקל על הלחץ של זמנים קשים אלה ולחזור למסלול עם תשלומי המשכנתא שלך. הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לאחד את החוב שלך לפני הגשת בקשה להלוואה חדשה. אם תשלום המשכנתא שלך הוקפא באופן זמני, הנה כמה טיפים שכדאי לזכור לפני שתמשיך בתהליך- כאשר אתם עומדים בפני הקפאה זמנית, חשוב לזכור ששיעורי הריבית יעלו במקצת לתקופת התשלום שאחרי ההקפאה. מלבד זאת, התהליך זהה כרגיל.  ודא שכל המסמכים שלך מוכנים,אחרת, יהיה לך קשה להמשיך בתהליך לאחר שהכל יסתיים. זה גם עוזר אם תדבר עם מומחה כמו עורך דין לפני כן כדי שיוכל לייעץ לך מה לעשות הלאה אם משהו ישתבש במהלך התהליך הזה.

תשלומי המשכנתא מתבצעים בדרך כלל מדי חודש עד לפירעון ההלוואה. אם אתה מתקשה לשלם את המשכנתא שלך, ייתכן שתצטרך לקחת הלוואת חירום. הלוואת חירום היא הלוואה לטווח קצר שניתן לאשרה עד 12 חודשים. הריבית על הלוואות החירום בדרך כלל גבוהה יותר מהלוואות קונבנציונליות, אך השיעורים מכוונים לתקופות קצרות יותר להחזר קל יותר. התנאים של הלוואות חירום דומים לסוגים אחרים של הלוואות לטווח קצר, כגון הלוואות ביום משכורת או הלוואות משכון. ניתן להשעות זמנית את תשלומי המשכנתא אם המלווה שלך מסכים שמדובר במצב חירום. יהיה עליך לספק תיעוד המוכיח מדוע יש צורך להפסיק לשלם את המשכנתא שלך לחלוטין במהלך פרק זמן זה.

חשוב לפני הקפאת משכנתא מזרחי טפחות

אם אתה מתקשה לשלם את תשלומי המשכנתא שלך, חשוב להתייעץ עם יועץ פיננסי לפני כן. עם המצב הכלכלי הנוכחי, ישנם אנשים רבים שמתקשים לבצע את תשלומי המשכנתא שלהם. אם אתה מתקשה בתשלומי המשכנתא שלך, חשוב שתדבר עם מישהו לפני נקיטת פעולה כלשהי. כולנו יודעים שלמשכנתאות יש סיכון רב. אם תבחר להפסיק את תשלומי המשכנתא שלך, אתה צריך להתמודד עם ההשלכות. זה כולל לעבור שוב את תהליך הבקשה ולהמתין להלוואה חדשה או להצעה טובה יותר שתגיע אליכם.

חלק מחברות המשכנתאות החלו להשתמש בכלי בינה מלאכותית כדי לעזור להן לזהות לקוחות פוטנציאליים שעלולים להיתקל בבעיות בביצוע התשלומים החודשיים שלהם. הם יכולים להתקשר ישירות לאנשים האלה ולשאול על מצבם הכלכלי לפני שהם מקבלים החלטה אם עליהם להמשיך להציע להם משכנתא או לא. בישראל, תשלומי המשכנתא בדרך כלל מנוכים אוטומטית מחשבון העו"ש של הלווה. ברוב המקרים, לווים לא יכולים לעצור את תשלומי המשכנתא שלהם אם הם מאבדים את עבודתם או יש מצב חירום. עם זאת, בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלי נאבקים לשלם את המשכנתאות שלהם כתוצאה ממצב כלכלי ירוד או הוצאות פתאומיות.

תשלומי משכנתא הם ההוצאה החודשית הגדולה ביותר עבור משקי בית רבים בישראל. לעתים קרובות אנשים לוקחים משכנתא כדי שיהיה להם מקום מגורים בטוח, אבל יש מקרים שבהם המצב הכלכלי משתנה והם כבר לא מסוגלים לשלם את התשלומים החודשיים שלהם. כתוצאה מהתקנות האחרונות, המלווים יכולים להשעות את תשלומי המשכנתא לפרק זמן קצר. בדרך כלל זה זמני וההשעיה נמשכת 60 יום.תשלומי המשכנתא מושעים זמנית מכיוון שהלווה חווה מצוקה כלכלית.

ישנן סיבות רבות לכך שהתשלומים עלולים להיפסק. חלק מהם הם:

  • שכרו של הלווה הופחת או בוטל עקב אבטלה, מחלה או נכות
  • הכנסתו של הלווה או העסק שלו ירדה משמעותית עקב הפחתה בהזמנות, מזג אוויר גרוע וכו'.
  • יש שינוי משמעותי בתחזית הכלכלית למדינה
  • מחלה או פציעה קשה לא מאפשרת להם לעבוד והם אינם יכולים לעמוד בתשלומי המשכנתא.

הפסקה זמנית של תשלומי המשכנתא יכולה להיעשות כאשר הלווה מעוניין להפסיק לשלם על המשכנתא עקב מצוקה כלכלית. לפעמים, הלוואות אלו לא יהיו זכאיות להלוואה נוספת, אך הן עדיין יכולות לקבל הלוואה עם תוכנית תשלומים משתלמת שתאפשר להם להמשיך לחסוך כסף עד שיוכלו לעמוד שוב בתשלומים המלאים.

אם אתה שוקל לעשות זאת, ודא שיש לך מספיק חסכונות וכספי חירום למקרה שתיתקל בבעיות בלתי צפויות בעתיד. אחרת, יהיה לך קשה יותר לחזור למסלול עם תשלומי המשכנתא שלך כשהמצב יחזור לקדמותו. הפסקה זמנית של תשלומי המשכנתא תוביל להקפאה זמנית של תשלום ההלוואה שלך. זה יאפשר לך להתעדכן בתשלומי ההלוואה שלך מבלי שתצטרך לדאוג לגבי עמלות איחור או שיעורי קנסות. זו גם דרך טובה להיפטר מחובות מבלי להוציא כסף נוסף.

ייעוץ משכנתאות - הכל במקום אחד

ייעוץ משכנתאות - הכל במקום אחד

אנו רואים בהלוואות משכנתא הזדמנות פיננסית נהדרת ומרגשת עבור הלווים ובני משפחותיהם, ומבטיחים שעם ניטור ובקרה נאותים נוכל למקסם את הפוטנציאל שלה, ובכך לחסוך כסף רב למה שחשוב באמת – העתיד. לשם כך, החלטנו להעניק תמיכה צמודה ללקוחותינו לאורך כל תקופת החזר ההלוואה ולהחזיק בכלכלן בכיר אשר ידאג למעקב שוטף אחר התנאים המתוארים בה על בסיס שער החליפין הנוכחי ותנודות השוק הרלוונטיות. אנו מתחייבים למקסם את רווחי המסחר ולשיפור נוסף של מצבו הפיננסי של הלווה בטווח הקרוב והארוך.

אהבתם? שתפו את המאמר!

תוכן עניינים