ביטוח צד ג' –  מדוע ביטוח חובה לא מספיק?

ייעוץ משכנתא נכון!חסכון רב בכסף!

 בעלי רכבים רבים, בפרט מי שאיננו מתמחה בכל מה שקשור לפוליסות ביטוח רכב, נוטים לחשוב שביטוח חובה שהמדינה מחייבת אותם לרכוש, מכסה אותם הן במקרים של נזקים בגוף והן במקרים של נזקים ברכוש. כלומר, אם חס וחלילה, הם עושים תאונה, אז הפוליסה תכסה אותם, אם הם יגרמו נזק להולך רגל או נוסע וכן אם הם יגרמו נזק לרכוש שלו או של אחרים.

זו טעות לחשוב כך. ביטוח חובה לא מכסה נזקים ברכוש אלא רק בגוף. אומנם זה משמעותי מאוד, אך אם גורמים נזקים לכלי רכב, מבנים, או כל רכוש אחר, אזי שביטוח חובה לא מכסה את העלויות וההוצאות יחולו על בעלי הרכב. זה יכול להגיע לסכומים אסטרונומיים של אלפי ועשרות אלפי שקלים.

הפתרון הוא מאוד פשוט, רכישת ביטוח צד ג'. זו פוליסה המכסה את בעל הרכב במקרה שהוא עושה תאונה וגורם נזק לרכוש של אחרים. זו לא חייבת להיות תאונה משמעותית וגדולה. מספיק שהוא יעשה רוורס עם הרכב ולא ישים לב שמאחוריו יש רכב אחר או למרחק בין כלי הרכב (יותר נכון, לכך שלא קיים שום מרחק ביניהם) או אפילו אם יעשה חנייה ובטעות יפגע באופניים החונות ליד או בגדר המוצבת ליד מקום החנייה. כל מקרה כזה, יכול לגבות מחיר יקר. הפוליסה מכסה את העלויות הרלוונטיות.

למה חשוב לרכוש ביטוח צד ג'?

מעבר לכך שביטוח חובה אינו מכסה נזקים לרכוש של צד ג', הרי שישנה סיבה נוספת מדוע רצוי וחשוב להשקיע ברכישת פוליסת ביטוח שכן מכסה נזקים אלו. הסיבה היא, במהלך הנהיגה, גם הנהגים הזהירים ביותר, עלולים למצוא את עצמם בסיטואציה בה הם גורמים נזק לרכוש של אחרים. אפילו אם מדובר בנזק קטן, עדיין מדובר בעלות כלכלית. לעיתים, בוודאי כשמדובר על פגיעה ברכב יוקרתי, גם אם זה נזק קטן, הוא עלול להתברר כיקר מאוד.

חשוב להדגיש, בעלי רכבים ישנים הרבה פעמים יעדיפו להשקיע ברכישת ביטוח צד ג' על פני ביטוח מקיף. מאחר והוא זול יותר. ביטוח מקיף לא תמיד משתלם במידה וערך הרכב נמוך מדי בשביל להשקיע בפוליסה כזו, ומנגד, מאחר ומדובר ברכב ישן יותר, הסיכון לפגיעה ברכוש של אחרים עלול להתגלות כגבוה יותר. לכן יהיה שווה להשקיע בפוליסה זו.

הדרך הטובה ביותר לרכוש פוליסת ביטוח צד ג'

מי שמחפש דרך לחסוך בעלויות ולרכוש פוליסת ביטוח צד ג' בצורה משתלמת, עליו לפנות לאתר של Wobi, שם תוכלו לקבל הצעות מחברות ביטוח שונות, להשוות ביניהן ולרכוש בסופו של דבר את הפוליסה הנכונה עבורכם. כך תוכלו ליהנות מפוליסה מתאימה לצרכים שלכם במחיר אטרקטיבי!

 

ייעוץ משכנתאות - הכל במקום אחד

ייעוץ משכנתאות - הכל במקום אחד

אנו רואים בהלוואות משכנתא הזדמנות פיננסית נהדרת ומרגשת עבור הלווים ובני משפחותיהם, ומבטיחים שעם ניטור ובקרה נאותים נוכל למקסם את הפוטנציאל שלה, ובכך לחסוך כסף רב למה שחשוב באמת – העתיד. לשם כך, החלטנו להעניק תמיכה צמודה ללקוחותינו לאורך כל תקופת החזר ההלוואה ולהחזיק בכלכלן בכיר אשר ידאג למעקב שוטף אחר התנאים המתוארים בה על בסיס שער החליפין הנוכחי ותנודות השוק הרלוונטיות. אנו מתחייבים למקסם את רווחי המסחר ולשיפור נוסף של מצבו הפיננסי של הלווה בטווח הקרוב והארוך.

אהבתם? שתפו את המאמר!

תוכן עניינים